دستگاه جوجه کشی/دستگاه آسیاب ومیکسر/دستگاه پرکن طیور/دستگاه صنعتی

دستگاه جوجه کشی/دستگاه آسیاب ومیکسر/دستگاه پرکن طیور/دستگاه صنعتی

دستگاه جوجه کشی/دستگاه/دستگاه پرکن طیور/دستگاه پرکن بلدرچین/دستگاه صنعتی/دستگاه آسیاب/دستگاه آسیاب میکسر/میکسر/تخم نطفه دار/دستگاه خانگی
دستگاه جوجه کشی/دستگاه آسیاب ومیکسر/دستگاه پرکن طیور/دستگاه صنعتی

دستگاه جوجه کشی/دستگاه آسیاب ومیکسر/دستگاه پرکن طیور/دستگاه صنعتی

دستگاه جوجه کشی/دستگاه/دستگاه پرکن طیور/دستگاه پرکن بلدرچین/دستگاه صنعتی/دستگاه آسیاب/دستگاه آسیاب میکسر/میکسر/تخم نطفه دار/دستگاه خانگی

تولید و فروش انواع اسیاب چکشی ,و غلطکی و... با نازلترین قیمت

اسیاب مرغداری دستگاه صنعتی میباشد که برای تولید دان در دامداری ها و مرغداری هاو.... استفاده میشود این ماشین برای اسیاب کردن انواع دان ها مورد استفاده قرار میگیرد دان هایی از قبیل ذرت ,سویا ,غلات ,گندم ,پود استخوان و حتی نمک و سویا و سماق و... مورد استفاده قرار میگیرد .این دستگاه بهترین وسیله برای تهیه جیره نهایی در گاوداری ها و گوسفند داری ها میباشد.گروه تولیدی ما با توجه به نیاز مشتری و بستگی به اینکه اسیاب راجهت انجام چه کاری میخواهد مورد استفاده قرار دهد اقدام به تولید دو نوع اسیاب کرده است برای خرد کردن دان هایی از قبیل گندم ,ذرت ,از اسیاب های چکشی و برای مواذدی مثل نمک و سویا و سماق از اسیاب های غلطکی استفاده میشود برای اشنایی بیشتر به توضیح مختصری از اسیاب های غلطکی  و چکشی میپردازیم :

 این دستگاه برای فشردن و خرد کردن وهمچنین له کردن دانه های غلات استفاده میشود.از دو غلتک استوانهای چدنی با سطوح سیقلی ساخته شده اند که به کمک یک فنر روی همدیگر فشرده میشوند یکی از غلتکها محرک و دیگری متحرک است. نیرو معمولا بوسیله یک تسمه از الکتروموتوربه غلتک محرک منتقل میشود . در زیر هر غلتک یک تیغه چاک کننده وجود دارد .

دهانه خوراک گیر در قسمت بالا و در جهت طول غلتکها قرار دارد به منظور جلو گیری از ایجاد پل در مواد وپخش بهتر آنها یک استوانه گردان که نقش همزن را دارد درقسمت پایین دهانه یا ناودان ورودی تعبیه شده است. برای جلو گیری از لغزش تسمه انتقال نیرو ،و یا صدمه دیدن موتورنباید قبل از دور گرفتن موتوردان را داخل اسیاب ریخت . اگر نیاز است قبل از روشن شدن دستگاه دان در دهانه خوراک گیر ریخته شود.باید دریچه کشویی آن کاملا مسدود شود و بعد از روشن نمودن آسیاب دریچه به اندازه کافی باز شود. فاصله غلتکها برای بذور مختلف در کتابچه راهنما ی دستگاه قید می گردد که با کمک فیلر قابل تنظیم است معمولا برای ذرت فیلر غلتکها 25صدم سانتیمتر وبرای دانه های جو 9صدم سانتیمتر است قطر    غلتکها در یک آسیاب ممکن است متفاوت باشد. روی غلتکها و موازی محور طولی ممکن است شیارهایی وجود داشته باشد برای اسیاب کردن دانه های ریز 25تا30شیار در سانتیمتر و برای دانه های درشت 10تا20شیار در سانتیمتربرای راحت ترخرد شدن دانه ها روی غلتکها تعبیه میشود .

آسیاب چکشی :

   این نوع اسیاب از دو گروه چکشهای ثابت و نوسان کننده که روی محور دورای نصب شده اند تشکیل می گردد. نیروی مورد نیاز اسیاب بوسیله یک دستگاه موتور الکتریکی تأمین میشود . این اسیاب دارای الک وفن نیز میباشد چکشها به فاصله 2تا5سانتی متر از غربال (الک) که در اطراف محفظه است  قرار دارند و بسته به قطر و شکل انها با سرعت 2500تا4000دور دردقیقه می چرخد .

روش کار این دستگاه به این صورت است که  دانه ها از دهانه  قیف وارد محفظه چکشها می شود  با ضربات چکشها ودر اثر حرکت و مالش دانه ها با هم ،دانه ها ریز و نرم وشکسته میشوند تا جایی که مواد بتوانند از الک عبور کنند. قبل از راه اندازی دستگاه نباید مواد در داخل ان ریخته شده باشد در غیر اینصورت دستگاه به خوبی کار نکرده و ایجاد سروصدا می کند با توجه به این که اتصال چکشها به صورت لولایی است تیغه به راحتی در محفظه حرکت میکنند در صورت وارد شدن اجسام سخت تیغه ها صدمه زیادی نخواهند دید.  آسیاب ها معمولا دارای کلید قطع کننده خود کار هستند که در صورت تمام شدن دانه در داخل مخزن دستگاه را خاموش می نماید. چکشها به تعدادی طوقه گردان مفصل شده اند و معمولا ازوررقها ی ضخیم مستطیلی از جنس فولاد منگنز دار ساخته می شوند. آسیاب های چکشی بزرگ معمولا دارای دو ردیف طوقه های گردنده با چکشهای مربوط هستند و خلاف جهت هم دیگر می گردند. در این آسیاب ها مواد خرد شده پس از عبور ازالکها بوسیله جریان هوای باد بزن به قسمت جمع کننده و سپس به دهانه خروجی یا کیسه گیر برده میشود بطور کلی درجه ریزی مواد  در اسیاب های چکشی به عوامل زیر بستگی دارد:

  1-اندازه قطر سوراخ

  2-سرعت دوران چکشها

  3-نوع دانه

  4میزان رطوبت دانه

گروه صنعتی ما (اروم ماشین ) یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین تولید کننده گان آسیاب برقی مرغداری در ایران است که با تکنولوژی روز دنیا و با بهترین کیفیت آسیاب برقی مرغداری  را در ظرفیت های 500 کیلو ، 1تنی ، 2 تنی ، 3 تنی ، 4 تنی ، 5 تنی و ... به سفارش مشتری تولید می کند تمامی آسایاب های تولیدی این شرکت با ورق های فولادی ضخیم با پوشش رنگ کامل بدون لرزش و صدای  بسیار کم با موتور های موتوژن سه فاز و تک فاز خانگی با گارانتی 1 سال و خدمات پس از فروش 10 سال تولید میگردد شما بازدید کنندگان عزیز میتوانید جهت کسب اطلاعا بیشتر در مورد محصول با شماره های درج شده تماس گرفته و یا به ادرس سایت مراجعه کنید.


09146200950

09146108147

04432259192

04432259291

ادرس سایت :notfe.com


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.